niedziela, 13 kwietnia 2014

Prolog

"Ludzkie szkielety, fragmenty ciał i zakrwawione ubrania - taki widok ukazał się oczom policjantów, gdy przeszukiwali opuszczone zabudowania niedaleko Stratford."

" W okolicach baraków znaleziono kilka osób zakutych w kajdany. Policja rozpoczęła śledztwo w sprawie popełnionych morderstw. W tej sprawie zatrzymano już pierwszych podejrzanych. Jednym z nich jest 17 letni Justin B. , o którym udało nam się już usłyszeć. Według komentatorów, ofiary podobnych porwań często są torturowane i rytualnie mordowane. Rzecznik miejscowej policji John Richards, powiedział, iż podobne porwania i morderstwa nie zdarzały się do tej pory w regionie. Jednocześnie zapewnił, że policja zajmuje się już sprawą, a wobec osób odpowiedzialnych za te zbrodnie zostaną wyciągnięte konsekwencje."

" Kary dożywocia zażądał prokurator w precedensowym procesie o cztery zabójstwa, w którym nie odnaleziono ciała żadnej z ofiar. Obrońca żąda uniewinnienia podejrzanego 17 letniego Justina B. W mieszkaniu na podłodze leżała kobieta. Wezwany na miejsce lekarz stwierdził jej zgon. Z ustaleń policjantów wynika, że zginęła we własnym domu od ciosów nożem. Podejrzany o dokonywanie rytualnych mordów 17 letni Justin B. stanął w dniu dzisiejszym przed sądem. Mężczyzna przyznał się do popełnionych zbrodni i podał policji nazwiska swoich współpracowników. Sąd wziął to pod uwagę przy ustaleniu wyroku. To już sześć lat od całej sprawy. Wszystko ucichło ale czy na długo? Wyrok Justina musiał w końcu się zakończyć. Nie dostał on kary dożywocia, ze względu na późniejszą współpracę z policją. Przez te sześć lat uczono go odróżniać dobro od zła, problem w tym, że Justin wszystko to wiedział. Wiedział kiedy popełniał przestępstwo, a najgorsze jest to, że nie wahałby się odpowiedzieć ‘tak’ na pytanie
 ‘Czy chcesz to zrobić ponownie?’


                                                                           ***  


    Siedziałem w swojej celi i rozkoszowałem się ostatnim dniem w tym gównie. Nożyk w moim ręku przekreślał ostatni zbiór linii, który dawał znak ze wychodzę na wolność po tylu latach. Usłyszałem brzdęk metalowych kluczy przekręcanych w drzwiczkach, które po chwili się otworzyły. Do środka weszło dwóch muskularnych mężczyzn .Gestem reki zaprosili mnie na zewnątrz. Mijałem kolejne cele, spotykając się z pogardliwym wzrokiem reszty przestępców. Drzwi budynku otworzyły się przede mną  a ja jak młody bóg przekroczyłem próg. Promienie słońca oślepiły mnie, zaciągnąłem się zapachem wiosny i pewnym krokiem zszedłem po schodach na twardy grunt. Uśmiechnąłem pod nosem, rozglądając na boki. Po mojej lewej stronie ujrzałem mój cel. To był on. Nie wiele wyższy ode mnie blondyn z szerokim uśmiechem. Wysiadł z czarnego BMW w swoich Raybanach i koszuli zapiętej pod sama szyje. Nigdy nie moglem zrozumieć jak możnna to nosić. Podszedłem do niego i spojrzałem na jego rozpromienioną twarz. 
-Tęskniłem kochanie...- powiedział chwytając moja dłoń.
 -Ja tez..- szepnąłem stykając nasze czoła. Wsiadlem do auta i włożyłem drugie okulary.

 Odetchnąłem ze świadomością, ze zabawa dopiero się rozpoczyna

18 komentarzy:

  1. omg omg kocham takie ff, czekam na następny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawie :D życzę weny @xdmysweetlovato

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaa! Boże ubóstwiam wręcz takie opowiadania. *g*

    OdpowiedzUsuń
  4. Chce tylko się zapytać bo to pytanie dręczy mnie od końcówki . Nie no uważam że to bardzo dobrze się zaczyna ale co do tego pytania '' to Horan i Biber tu są gejami ? ll sory to musiało ze mnie wyjść

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny !!! <33 I mi tez sie wydaje ze to geje na 99,9 % :D

    OdpowiedzUsuń
  6. wow nieźle się zapowiada xx (@swaggyynialler)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie się zaczyna..oby tak dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie fajnie się zaczyna.. Uwielbiam takie ff xD
    Czekam na nn
    Xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie piszesz! Uwielbiam twój styl pisania, kochanie i mam nadzieję, że nie zostawisz tego opowiadania po 5 rozdziałach, jak wiele dziewczyn, które pisze tak dobrze, robi. Zaczyna się bardzo ciekawie, prolog zachęca do dalszego czytania, więc obiecuję, że zostanę tu na dłużej :) Wielki plus za bohaterów i fabułę!
    Powodzenia w dalszym pisaniu, skarbie ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy Justin i Niall są tu gejami?? Przepraszam ale musiałam o to zapytać xdd Fajnie sie zapowuada, będe czytać
    @dariam01 ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. No Kirwa zarębiste

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! http://dangerous-love-bieber-rose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Serdecznie zapraszam Cię na historię Justina i Sophie. Dwoje dorosłych ludzi. On jest biznesmenem, u którego ona otrzymuje pracę. Wszystko układa się idealnie, do czasu. Co wyniknie z ich znajomości? Tego dowiesz się na: http://confident-justin-bieber.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ej ziom ruszyć pupie !

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialnie się zapowiada *-* Lecę czytać rozdział :))

    OdpowiedzUsuń